goedenavond,ik ben pas begonnen met een digitale baan 9 m .en een evolution baan.4,5 m
Nu ben ik we benieuwd hoelang die van jullie is. [ de racebaan .] hahahahahahahhaah
Groetjes Tony
Welkom bij Slottrack
![]() |
Maak gebruik hiervan en registreer je nog vandaag.
|
| Guest Message © 2010 DevFuse | |
Pagina 1 van 1
Hoelang is jullie baan>?
Gepost 19 juli 2010 - 06:55
Vlegel, op 18 juli 2010 - 09:48 , zei:
goedenavond,ik ben pas begonnen met een digitale baan 9 m .en een evolution baan.4,5 m
Nu ben ik we benieuwd hoelang die van jullie is. [ de racebaan .] hahahahahahahhaah
Groetjes Tony
Groetjes Tony
De racebaan (Scalextric Sport Digital) is ± 19 m.
Die andere baan is 40 u/wk. Gemiddeld dan.
Welcome to the digital era !
Gepost 19 juli 2010 - 04:00
Mijn racebaan is +/- 14 meter lang.
Andere baan ook 40 u/w
Memphis
Andere baan ook 40 u/w
Memphis
TCB - Taking Care of Business
Gepost 19 juli 2010 - 10:59
Gelijk even naar zolder gelopen en gemeten zo'n 13,5 meter
Ik ben begonnen met een Norisring Challenge evolution set 6,3 meter met digitale uitbreiding en 1 wissel daarna 1 nieuwe wisselen lapcounter erbij losse 2ehans baandelen op MP gekocht en nieuwe pitlane op ebay
Portemeniks zegt dat het veel is maar in meters valt het tegen.
De zolder ligt vol 1 extra wissel zou leuk zijn maar dan moet er een ander baanstuk uit
Ik ben begonnen met een Norisring Challenge evolution set 6,3 meter met digitale uitbreiding en 1 wissel daarna 1 nieuwe wisselen lapcounter erbij losse 2ehans baandelen op MP gekocht en nieuwe pitlane op ebay
Portemeniks zegt dat het veel is maar in meters valt het tegen.
De zolder ligt vol 1 extra wissel zou leuk zijn maar dan moet er een ander baanstuk uit
Gepost 20 juli 2010 - 06:48
Vlegel, op 19 juli 2010 - 10:11 , zei:
Zeker weten dat dat gezellig rijd. (Memphis Speedway )
Lekker dvd-tje of cd erop en scheuren, of natuurlijk lekker cruissen met mooie gospel op de achtergrond
Meestal goede rock 'n' roll en gassen met de handel.
Memphis
TCB - Taking Care of Business
Gepost 24 juli 2010 - 03:54
Pleasuredome 2009 was ongeveer 15 meter, Ninco.
Mijn nieuwe racebaan is van hout, Pleasuredome 2010, en heeft een lengte van 11 meter.
Voor een thuisbaan lang genoeg. Ik vind het belangrijk dat je over goed bij kunt. Dat is met raceavonden van belang. Snel de auto er weer inzetten en racen maar...
Mijn nieuwe racebaan is van hout, Pleasuredome 2010, en heeft een lengte van 11 meter.
Voor een thuisbaan lang genoeg. Ik vind het belangrijk dat je over goed bij kunt. Dat is met raceavonden van belang. Snel de auto er weer inzetten en racen maar...
JeeWee
Racebaaninfo.nl
Racebaaninfo.nl
Deel dit topic:
Pagina 1 van 1

Help 

Log in
Registreer