Hallo,
korte vraag;
wanneer je wil overgaan van Carrera Evolution naar Digital; koop je dan best een upgrade kit of ben je beter af met een bijkomende digitale baan die je op de bestaande baan aansluit ?
Welkom bij Slottrack
![]() |
Maak gebruik hiervan en registreer je nog vandaag.
|
| Guest Message © 2010 DevFuse | |
Pagina 1 van 1
Upgrade Evolution naar Digital
Gepost 16 juli 2010 - 10:20
Steven, op 16 juli 2010 - 08:45 , zei:
Hallo,
korte vraag;
wanneer je wil overgaan van Carrera Evolution naar Digital; koop je dan best een upgrade kit of ben je beter af met een bijkomende digitale baan die je op de bestaande baan aansluit ?
korte vraag;
Hallo,
Ik ben niet helemaal thuis in Carrera-land (ik rijd SSD) maar over het algemeen geldt dat een complete set voordeliger is. Wat je niet nodig hebt kun je alsnog verkopen.
Wat ik wel weet, maar wellicht ben je daar zelf ook al achter, is dat je niet voo PRO-X moet gaan , maar echt het nieuwste van het nieuwste omdat er wat problemen schijnen te zijn met onderlinge uitwisselbaarheid van de digitale componenten van Carrera tussen PRO-X en verschillende D132 releases.
Welcome to the digital era !
Gepost 16 juli 2010 - 01:27
PRO-X word volgens mij ook niet meer officieel gevoerd door Carrera..
verder sluit ik me aan bij Minardi, gewwon een digitale set erbij kopen is goedkoper.
je hebt dab iig auto's, blackbox, regelaars, de trafo en de wissels en extra nog wat baanstukken..
succes
verder sluit ik me aan bij Minardi, gewwon een digitale set erbij kopen is goedkoper.
je hebt dab iig auto's, blackbox, regelaars, de trafo en de wissels en extra nog wat baanstukken..
succes
Welcome at Alexander-Park
members.chello.nl/j.deboeff
members.chello.nl/j.deboeff
Deel dit topic:
Pagina 1 van 1

Help 

Log in
Registreer
Voeg antwoord toe
Multi quote