Slottrack: Kampioenschap der Lage Landen - Slottrack

Ga naar inhoud

Welkom bij Slottrack

Welkom bij Slottrack, zoals bij de meeste fora, moet je registreren om berichten te kunnen posten. Het registreren is eenvoudig en gratis.
Maak gebruik hiervan en registreer je nog vandaag.

• Start nieuwe berichten en beantwoord anderen
  • Dit scherm zal niet meer te zien zijn als je bent ingelogd
  • Abonneer op onderwerpen en ontvang automatisch updates
  • Voeg evenementen toe aan onze slottrack kalender
  • Maak je eigen profiel en maak nieuwe vrienden
  • Deel jouw ervaringen met andere slotracers
  • Lees en reageer op de blogs binnen slottrack
Guest Message © 2010 DevFuse
  • (9 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Laatste »
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

Kampioenschap der Lage Landen Kampioenschap der Lage Landen

#41 Gebruiker is offline   EvE 

• Slottrack-master
  • Bekijk blog
  • Bekijk Album
  • Groep: Donateur++
  • Lid geworden: --
  • Racebaan:Scalextric
  • Race-club:SCR-Rotterdam

Gepost 03 september 2009 - 10:48

@Foose: dat er regels moeten zijn lijkt me vanzelfsprekend, de vraag is wel hoever je moet gaan. Te weinig regels geeft teveel ruimte voor intepretatie en te veel is dan vaak weer zo overdonderend. Ik zou dan in ieder geval proberen het zo simpel/duidelijk en niet voor interpretatie vatbaar mogelijk te maken!

@Paul:

Al met al liggen er behoorlijk nog wat uitdagingen en zullen we nog zeker stevige hobbels op de weg vinden.

Laat dat niet een belemmering zijn, inderdaad stap voor stap steeds iets verder zien te komen. Dit soort zaken regel je niet in een weekendje!

Misschien is het een idee om eerst een beknopt voorstel(we weten zelf tenslotte ook nog niet helemaal hoe het eruit zal gaan zien) op papier/email te zetten en alle clubs te informeren en gelijk eens te vragen of ze er interesse in zouden hebben. Misschien dat er dan ook meer mensen naar voren komen die mee willen denken?

Kijk ook eens op http://www.slotraceclubrotterdam.com en word nou toch eens donateur van Slottrack. Zonder donateurs geen slottrack!
0

#42 Gebruiker is offline   jb70717 

• Die Hard
  • Groep: Leden
  • Lid geworden: 20-oktober 07
  • Interests:Darts, internet (website), autosport, vissen, slotracen..
  • Racebaan:Carrera

Gepost 03 september 2009 - 11:08

QUOTE (Foose @ 3.09.2009, 11:38 ) <{POST_SNAPBACK}>
EvE, je hebt gelijk wat de regels betreft, maar er is een groot verschil tussen eigen- of clubauto's.
Je hebt inderdaad bij eigen auto's wat strengere regels nodig.
Bij clubauto's is het anders, deze worden op de club voorbereid en onderhouden.
Juist daarom ook zijn regelementen iets minder belangrijk als je de rijders laat rouleren en de auto's in dezelfde baan laat staan.
Hierdoor krijgt dus iedereen de "betere" of " slechtere" auto.
Dit geeft dus veel meer gelijke kansen.

een ander voordeel van het gebruik van clubauto's is dat het ook voor iedereen toegangkelijk wordt, ook voor de thuis-rijder die dan anders misschien niet de juiste type en merk slotcar in zijn bezit heeft

het gebruik van clubauto's leveren iig bij ons (SCR) altijd voor leuke, gelijkwaardig races op......
zelfs ik wist laatst nog een heat te kunnen winnen.. smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif
Welcome at Alexander-Park
members.chello.nl/j.deboeff
0

#43 Gebruiker is offline   Schoen 

• Zaanse Zeur

Gepost 03 september 2009 - 07:32

Er is al een internationale set regels voor Groep C Slot.its: http://www.slot.it/Download/Regolamento2009-CEgruppoC-en.pdf Die serie wordt gereden met anglewinders en verlichting is verplicht. Pas je die regels aan naar inline met de standaard 21,5k motor en schrap je de verplichte verlichting en toegestane vering, dan heb je een prima set regels. smile.gif
Ik ben het met Rob eens dat rijden met een setje door de organisatie ingekochte en geprepareerde auto's niet ideaal is. Het kost de organisatie extra tijd en geld en het rijdt toch meestal het lekkerst met je eigen auto. Die ken je en je kunt hem afstellen op je eigen rijstijl. Het voorkomt ook klachten bij de organisatie over een auto: als er iets niet goed is heb je het aan je zelf te danken. wink.gif
Slotracen: de spanning van racen en het geluid van de tandarts.
0

#44 Gebruiker is offline   Roval 

• Junior
  • Interests:uiteraard slotracen, MTBen. Kiten
  • Racebaan:Houten Baan
  • Race-club:Slipstream-Cruquius

Gepost 03 september 2009 - 09:20

He John,

Lang niet gezien. Leuk dat je ook je mening geeft.
Ik heb ook het reglement op de SlotIt site gelezen en ik vond het erg overdone. Veel te afschrikwekkend, absoluut niet simpel, past niet op een A4tje.
Ik denk niet dat we dit reglement als vertrekpunt moeten nemen.

Ik wil bij deze ook iedereen nog even na laten denken. We hebben het steeds over een reglement, een Technisch Reglement. Maar een wedstrijd heeft nog meer nodig, iets wat meestal een Wedstrijd Reglement genoemd wordt. Hierin staat van alles m.b.t. een wedstrijd/kampienschap, zoals een tijdschema, een indeling van de heats, het puntentellingsysteem, enz.
Moet dat ook op hetzelfde A4tje als het TR? Wordt toch erg krap.
Bedenk, een wedstrijdserie is ietsje meer dan een A4tje met alleen een TR!

Gr,

Rob
NULL
0

#45 Gebruiker is offline   EvE 

• Slottrack-master
  • Bekijk blog
  • Bekijk Album

Gepost 04 september 2009 - 12:42

Op zich is het(in ieder geval voor mij) leerzaam te zien hoe Slot It en anderen hun reglementen opstellen, maar ik denk toch dat we dit als leidraad moeten zien. Er zal toch heel duidelijk op papier moeten komen te staan welke regels er gelden en het liefst zo simpel/kort mogelijk! Dit stuk is dan ook volgens mij een van meest lastige, want hoe voorkom je dat ze te streng of juist te ruim zijn! Zal niet eenvoudig zijn, maar er moeten manieren zijn. Misschien moeten we net als bij Sixpack dan brackets en banden ter beschikking stellen bijvoorbeeld!

Daarnaast inderdaad nog een wedstijd reglement, maar dat lijkt me iets makkelijker af te spreken. wink.gif

En misschien is het een goed moment om een soort van kerngroep op te stellen die de taken verdelen en verder uitwerken? huh.gif

Ik heb met diverse mensen gesproken en denk dat het geheel inderdaad wel echt heel goed geregeld moet worden en dan vooral om allerhande twistpunten eruit te werken. Als je competitief wil gaan rijden zijn er mensen die echt zullen komen om te winnen en anderen die gewoon eens willen proeven aan het verhaal en voor beiden moet het op een of andere manier interessant zijn. biggrin.gif
Kijk ook eens op http://www.slotraceclubrotterdam.com en word nou toch eens donateur van Slottrack. Zonder donateurs geen slottrack!
0

#46 Gebruiker is offline   gordini 

• Die Hard
  • Bekijk Album
  • Interests:Computers, slotracing, snowbladen, Mafia wars, RC
  • Race-club:Slotracers Leuven - Leuven (B)

Gepost 04 september 2009 - 05:18

Wij hebben in Leuven vorig seizoen ook groep C gereden, en dat was heel eenvoudig.

Geen lood, geen magneet, verder volledig standaard, alleen de banden. P3 20x11 die aangekocht worden voor de eerste race; en die dan na de race op de club bleven. Al dan niet op de velgen gelaten, dat was vrij. In een zakje met de naam op, en bij de volgende race werden die terug uitgedeeld, of kon je een nieuw setje aankopen, al naar gelang.
Motor was de originele, hetzij de zilveren of de oranje. De oudere groep C's reden dus met de zilveren, de nieuwere met de oranje motor, en dat gaf geen wereldschokkende verschillen, om niet te zeggen geen verschil.

Kan niet simpeler denk ik. Auto nieuw uit de doos, magneet eruit, banden eraf, P3's erop en racen.
Nu gaat er waarschijnlijk geopperd worden om P6'en te gebruiken, maar die bestonden toen nog niet.

Greetz Gordini

Voor ik het vergeet, de voorbanden mochten vervangen worden door Low profile P zero's, maar was vrij.
"It's not the money, it's not the win, it's the concentration that makes you feel you have reached a higher level" (Ayrton Senna)

Mijn wagens

1ste houten circuit

http://s113.photobucket.com/albums/n214/gordini72/
0

#47 Gebruiker is offline   jan80trs 

• Die Hard
  • Bekijk Album
  • Interests:Slotcars - Oude computers

Gepost 04 september 2009 - 05:47

QUOTE (EvE @ 4.09.2009, 13:42 ) <{POST_SNAPBACK}>
reglementen opstellen [..]
hoe voorkom je dat ze te streng of juist te ruim zijn!

Hoe het simpel en eenduidig. En verder, alles wat er niet in staat wat wel mag, is verboden. Wat dat betreft had ons reglement (zie Gordini) inderdaad niet veel om 't lijf. Maar er zijn geen betwistingen geweest. "recht uit de doos", is iets wat je met weinig merken kan, maar met SI is dat mogelijk. Verder 1 type banden verplichten, voorbanden vrij, en velgen mogen niet veranderd worden. Motor, overbrenging, assen, ... alles origineel houden.

Als je echt discussies wil uitsluiten over voor-geprepareerde banden en motoren, kan je doen zoals de FIA / HRS GT: banden en motoren ter beschikking stellen.

QUOTE (EvE @ 4.09.2009, 13:42 ) <{POST_SNAPBACK}>
Daarnaast inderdaad nog een wedstijd reglement, maar dat lijkt me iets makkelijker af te spreken.

Gewoon een GT sprintrace van 3-5 minuten, voorafgegaan door een qualify, zoals gebruikelijk in de club waar je rijdt.

Greetings from the TyRannoSaurus
Jan-80
0

#48 Gebruiker is offline   Schoen 

• Zaanse Zeur

Gepost 04 september 2009 - 07:03

Slotracen: de spanning van racen en het geluid van de tandarts.
0

#49 Gebruiker is offline   Paul 

• Die Hard
  • Interests:Slotrace, GroupC-32, XBOX360
  • Race-club:SRC-Eindhoven

Gepost 07 september 2009 - 10:21

Hallo heren,

de afgelopen dagen redelijk wat mensen van diverse clubs gesproken, moet zeggen het concept wordt overal goed ontvangen. Dat is erg prettig om te horen. Ook vanuit de twee organisaties wordt dit idee postitief gevolgd!

We gaan kijken of we deze week al iets van een site online kunnen zetten. Hierop zullen we een aantal zaken gaan plaatsen. Waaronder het reglement. Let wel alles is nog in de ontwerpfase, dus niet alles zal meteen definitief zijn.

En wat ook leuk om te horen en om op sommige forums al te lezen is, is dat wanneer deze nieuwe insteek tav het rijden van wedstrijden daad werkelijk start, clubs nu al kijken of ze dit als standaard in hun club gaan gebruiken. Op deze manier kunnen de clubs en rijders alvast een beetje gaan wennen aan de auto's.
Maar dat houdt ook in dat clubs die dit doen, een klasse hebben waar iedereen zonder problemen eens aan kan meedoen.

Tot zover even een kleine update!

MvG

Paul
0

#50 Gebruiker is offline   PorscheHarry 

• PorscheHarry
  • Bekijk blog
  • Interests:Slotracen, J.J. Cale, internet en fotografie

Gepost 07 september 2009 - 11:48

thumbsup_still.png Helemaal top ! Klasse Paul ! Ik zal nauwlettend de ontwikkelingen in de gaten houden en als het reglement definitief is, zal ik zeker een Slot It prepareren om hier en daar eens mee te kunnen doen cool.gif
Greetz, PHarry

Travelin' light, that's the only way to fly

http://porscheharry.blogspot.com/
0

#51 Gebruiker is offline   jan80trs 

• Die Hard
  • Bekijk Album
  • Interests:Slotcars - Oude computers

Gepost 07 september 2009 - 06:20

QUOTE (PorscheHarry @ 7.09.2009, 12:48 ) <{POST_SNAPBACK}>
... als het reglement definitief is, zal ik zeker een Slot It prepareren om hier en daar eens mee te kunnen doen

Welk model ga je pakken Harry? Een Jaguar ? Een Mercedes ? Een Lancia ? biggrin.gif

Greetings from the TyRannoSaurus
Jan-80
0

#52 Gebruiker is offline   PorscheHarry 

• PorscheHarry
  • Bekijk blog
  • Interests:Slotracen, J.J. Cale, internet en fotografie

Gepost 07 september 2009 - 09:00

QUOTE (jan80trs @ 7.09.2009, 19:20 ) <{POST_SNAPBACK}>
QUOTE (PorscheHarry @ 7.09.2009, 12:48 ) <{POST_SNAPBACK}>
... als het reglement definitief is, zal ik zeker een Slot It prepareren om hier en daar eens mee te kunnen doen

Welk model ga je pakken Harry? Een Jaguar ? Een Mercedes ? Een Lancia ? biggrin.gif

Ik heb hier nog zo'n vage blauwe kap liggen, eigenlijk is ie nixan, maar ik heb er nog geen bestemming voor tongue.gif

Greetz, PHarry

Travelin' light, that's the only way to fly

http://porscheharry.blogspot.com/
0

#53 Gebruiker is offline   Foose 

• Nieuw!
  • Lid geworden: 15-juni 08

Gepost 08 september 2009 - 12:08

Ik ben er een paar dagen uit geweest en zie dat er al weer veel gesproken is.

Misschien denk ik te simpel, maar waarom willen we nu weer regelementen maken.
Passen en meten om het op een A4'tje te krijgen, in die tijd kan een club toch al 4 Slot-it auto's voorbereiden voor de clubrace????
Hoe laag wil je instappen en racen als je alleen maar je regelaar hoeft mee te nemen!!!!!
Ik weet wel, ik haalde zelf aan om auto's van clubrijders te nemen, omdat een club dan niet hoeft te investeren in nieuwe auto's.

In Rotterdam schijnen ze dit ook al te doen, bij ons op de club doen we dit ook al 2 jaar, met zeer verrassende uitslagen.
Ieder gelijke kansen, en racen voor wat je waard bent.

0

#54 Gebruiker is offline   Roval 

• Junior

Gepost 08 september 2009 - 11:37

Foose,

Bij jouw club (Zwanenburg?) rijden ze zo'n klasse, bij ons, SlipStream, ook (bij ons staan er 7 SlotIt Audi's op schuimbanden). Allemaal (nagenoeg) dezelfde wagens en vaak leuke races.
Maar op de door jou voorgestelde manier ga je juist weer de clubs op kosten jagen. Ik weet wel een paar clubs te verzinnen die het niet kunnen betalen.
Je hebt ook clubs met 6 sporen, en uit ervaring weet ik dat je eigenlijk ook een reservewagen moet hebben. En 7 wagens + reservedelen is een aardige investering. En ook het bestuur van mijn cluppie zal zich achter de oren krabben als ze domweg zo'n 300+ euro zou moet investeren om een race te kunnen houden.
Goed, je kan het evt. bekostigen uit inschrijfgeld, maar daar red je het niet mee, ook niet na 2 of 3 races.
En ook uit ervaring weet ik dat zo'n clubwagen meer te lijden heeft als er minder ervaren rijders mee omgaan.
We willen bij deze races niet alleen nieuwe rijders trekken, maar ook proberen bij clubs te rijden die nu niet of nauwelijks door wedstrijdseries worden aangedaan. Juist deze, vaak kleinere, clubs moet je dus niet meteen op kosten jagen en extra werk geven.
Ook om commentaar op een club te voorkomen, mocht er iets aan een wagen mankeren, is het verstandiger ieder met een eigen wagen te laten rijden. Gaat er dan iets stuk of rij je wat kapot, dan kan je in principe alleen jezelf de schuld geven.

Voor deze wedstrijdserie moet je ieder zijn eigen stukje verantwoordelijkheid geven. De organisatie, die heeft al genoeg aan zijn hoofd om het zaakje op te zetten en te runnen. De clubs, die moeten een evenement draaien. En bij de deelnemers leg je dus de verantwoordelijkheid van een eigen wagentje neer. De instap blijft evengoed laag.

Rob
NULL
0

#55 Gebruiker is offline   Foose 

• Nieuw!
  • Lid geworden: 15-juni 08

Gepost 08 september 2009 - 12:26

Foose,
CODE
Bij jouw club (Zwanenburg?) rijden ze zo'n klasse, bij ons, SlipStream, ook (bij ons staan er 7 SlotIt Audi's op schuimbanden). Allemaal (nagenoeg) dezelfde wagens en vaak leuke races.
Maar op de door jou voorgestelde manier ga je juist weer de clubs op kosten jagen. Ik weet wel een paar clubs te verzinnen die het niet kunnen betalen.

Hi Rob,

Wat wil een club????
Bezoekers, leden, aanwezigen die zorgen voor een prettige sfeer.

Wat wil een bezoeker?????
Een plek waar hij/ of zij!!!! kan praten, leren en rijden, in ieder geval met zijn hobby bezig zijn.

Wie moet hier nou zijn verantwoordelijkheid nemen?????
De thuisrijder die eens wil proberen hoe het is om een wedstrijd te rijden moet in jou geval ook zijn verantwoordelijkheid nemen????
Dat betekend dat de club deze nieuwkomers niets kan aanbieden, buiten een wedstrijd organiseren hetgeen ze toch al kunnen.
Op een clubavond waar deze wedstrijden worden georganiseerd moet dan ook nog worden gekeurd, altijd weer een tijdrovende kwestie.
Worden er dan weer niet onnodige obstakels opgeworpen voor de thuisrijders die een club graag eens wil ontvangen en vermaken????

De vraag blijft, moet de rijder dan maar weer investeren in iets wat zich eerst nog moet bewijzen???
Of moet de club investeren en zorgen dat deze wedstrijdserie een succes wordt???

Voorbeeld:

Nieuwe rijder hoort van wedstrijden reeks op een club bij hem in de buurt.
Slotracen is zijn ding en wil dolgraag eens proeven hoe het is om een wedstrijd mee te doen.
Na het overwinnen van "het beklimmen van de welbekende altijd hoge drempel" hoort hij dat het een wedstrijd is voor Slot-it groep-C wagens.
>>Er wordt vanuit gegaan dat de meeste mensen al zo'n auto hebben, OK, maar is hij nog standaard???<<
Dan aangekomen bij de keuring, dit is ook al een moeilijk punt als je voor het eerst bij een wedstrijd bent, blijkt dat de auto niet conform de regelementen is.
Wat dan???

0

#56 Gebruiker is offline   Paul 

• Die Hard

Gepost 08 september 2009 - 12:44

Rob en Foose,

voor beide standpunten is wat te zeggen. Ik denk dat je voor beide standpunten net zoveel voors als tegens kunt opnoemen...

Ik ben persoonlijk wel voorstander van het hebben van eigen auto's. Maar je kan het toch ook combineren. Dan komen we zowel de nieuwkomer als de ervaren slotracer tegemoed.

Waarom zou een hostende club niet 1 of 2 auto's klaar kunnen hebben staan, die zijn dan voor nieuwe deelnemers, die geen ervaring hebben en ook geen slot.it, zodat ze toch mee kunnen rijden??

Zouden we dan niet het probleem opgelost hebben? Dan is het geen heel groot kapitaal voor de club om in te investeren. En als er in een regio bv 1 of 2 grotere clubs zitten , dan kunnen ze deze auto's meenemen naar een kleinere club om deze zo de helpende hand te bieden.
Je kan dan ook een thuisrijder, die een auto heeft die wel onder de Group C valt maar bv de verkeerde motor heeft, toch gewoon mee laten rijden. Je kan hem dan uitleggen waar hij voor een volgende race naar kan kijken, om te zorgen dat zijn auto gewoon mee kan doen.
Nog leuker is natuurlijk als een ervarener slotracer samen met de nieuwkomer de auto in orde maakt. Help elkaar!!!! Zo kun je uitleggen waarom je bepaalde dingen doet of juist niet.
Net zo goed als we deze nieuwkomers kunnen adviseren waar het lood te leggen. Want hoe simpel het klinkt, het plaatsen van lood is ook nog van invloed.

Want is het voor deze mensen niet extra leuk als ze naar huis gaan en hun auto loopt lekkerder zodat ze er thuis ook weer meer plezier van kunnen beleven?

Ben benieuw wat jullie hiervan vinden.

MvG

Paul
0

#57 Gebruiker is offline   Roval 

• Junior

Gepost 08 september 2009 - 04:16

Beste foose,

Het woord verantwoordelijkheid is eigenlijk een beetje verkeerde keuze.
Wat ik bedoel te zeggen dat zo'n wedstrijdserie staat of valt met de inzet van EN de organisatie, EN de clubs, EN de deelnemers.

Zoals ik dacht te lezen meende je te zeggen dat de (elke) club maar voor wagentjes moest zorgen, 4 wagentjes bij 4 sporen, 6 wagentjes bij 6 sporen, enz.
Natuurlijk is het verstandig als er een paar kant en klare exemplaren beschikbaar zijn, maar om het de clubs te verplichten vind ik te ver gaan.

Neemt niet weg dat deze wedstrijden echt bedoelt zijn voor mensen die eigenlijk nooit op een club komen. Daarbij hoort natuurlijk dat een club en zijn leden deze nieuwkomers adviseren, helpen, enz. om er een leuke en gezellige race van te maken. Ik vind dat vanzelfsprekend, het hoort bij de slotracehobby. Maar er zullen ook clubs tussen zitten die zelf beginner zijn, v.w.b. het organiseren van een "echte" wedstrijd. Ook zij zullen geholpen moeten worden.

Als deze wedstrijdserie echt van de grond komt, weet ik niet of ik zelf als rijder meedoe. Ik zal er wel zijn (organisatorisch) en deze nieuwkomers vooruithelpen, ik vind dat juist leuk om te doen. Ik heb zelf een aantal Groep C wagentjes en die zullen tegen die tijd vast wel leasebaar zijn.

Nog even over het investeren van een rijder in een Groep C wagentje. Als ik zo her en der op fora en blogs foto's van thuisbanen zie, dan kom ik toch meestal Groep C wagens tegen. Ik denk dat heel veel thuisrijders wel zo'n model hebben. De meesten zien er ook niet al te rigoureus verbouwt uit. Meestal wat andere bandjes en dat is het. Ik geloof dus niet dat het merendeel een nieuwe auto moet aanschaffen.

Voldoet een wagentje niet aan het reglement dan is dat vaak snel op te lossen, zeker met het reglement dat ons voor ogen staat. In het ergste geval klopt de bandenmaat, de motor of overbrenging niet, maar daar is ook vaak snel een mouw aan te passen. In menig racekoffer zijn deze onderdelen wel terug te vinden. We moeten uiteraard een beetje soepel zijn bij de keuring. Je kan van menig thuisracer nu eenmaal niet (meteen) verwachten dat alles 100% in orde is. Het moet zeker voor de beginners geen "keiharde" keuring zijn zoals bij de professionelere klasses.

Kom, laten we er een gezellige klasse van maken waarbij de "oude rotten" de "nieuwelingen" onder de arm nemen en vooruit helpen.

Rob

NULL
0

#58 Gebruiker is offline   jb70717 

• Die Hard
  • Lid geworden: 20-oktober 07
  • Interests:Darts, internet (website), autosport, vissen, slotracen..

Gepost 08 september 2009 - 04:37

persoonlijk vind ik het idee van paul een goede tussenweg, aan de ene kant een ieder met zijn eigen wagen rijden en aan de andere kant de organiserende club die b.v. een tweetal auto's hebben klaar staan voor de nieuwekomer / thuisrijder die eens wil proberen.
ook nog een mogenlijkheid is dat er bij een club ervaren leden zijn die eventueel een extra auto bij zich hebben waarvan dan een nieuwkomer / thuisrijder dan gebruik van zou kunnen maken.
Welcome at Alexander-Park
members.chello.nl/j.deboeff
0

#59 Gebruiker is offline   Paul 

• Die Hard

Gepost 08 september 2009 - 06:18

Mbt het keuren, je kan keuren om mensen/ auto's af te keuren, of je kan keuren om te kijken waar de auto afwijkt en hier samen wat aan te doen. We hopen in deze serie van iedereen een juiste FAIR PLAY houding te mogen ontvangen. De keurders zullen dan ook met keuren een zelfde insteek moeten hebben. Wel goed keuren, maar niet om af te keuren.

En gaat iemand bewust over de schreef, dan zullen die persoon daar over aanspreken.

mbt de ervaren rijders,
het zou denk ik wel leuk zijn als we allemaal mee doen, niet alleen nieuwkomers ook de oude rotten. Maar wel met de insteek SAMEN rijden. Nieuwkomers kunnen daar ook van leren.
Want zoals in het vorige topic, waaruit eigenlijk dit draadje is ontstaan, was toch de vraag naar een echt Kampioenschap, wat voor iedereen te doen zou moeten zijn, eenvoudige reglementen, gelijke auto's....

Ik denk dat de meeste nieuwkomers zich ook wel realiseren dat mensen die regelmatig aan wedstrijden doen een voorsprong hebben. Maar met het bijhouden van de uitslagen, zullen we zeker ook de nieuwe namen in de gaten houden!
En zullen de beste rookies/ thuisrijders per regio ook zeker niet vergeten worden op de finale dag!

@ JB, ik denk dat er inderdaad op de meeste clubs wel mensen zijn die extra auto bij zich hebben!

Ik sluit af met de woorden van Rob,

laten we er een gezellige klasse van maken waarbij de "oude rotten" de "nieuwelingen" onder de arm nemen en vooruit helpen.

MvG

Paul
0

#60 Gebruiker is offline   CarreraHenk 

• Ingeburgerd

Gepost 13 september 2009 - 10:18

QUOTE (PorscheHarry @ 7.09.2009, 22:00 ) <{POST_SNAPBACK}>
Ik heb hier nog zo'n vage blauwe kap liggen, eigenlijk is ie nixan, maar ik heb er nog geen bestemming voor tongue.gif

Kijk, daarom is dat SlotIt reglement waar John Schoen op wees zo goed, het bevat foto's van de toegestane wagens. Want, PorscheHarry, een Nissan R390 is een GT1 auto en geen groep C bolide en kan dus niet meerijden.

Ik kan me er al een voorstelling van maken met welke SlotIt de thuisrijders aan komen draven, McLaren, Audi, Alfa, Ferrari 312 ... Wellicht zelfs een verdwaalde Racer vanwege de SlotIt onderdelen.

Overigens proberen "we" al jaren de thuisrijder naar de club te krijgen, eerst de slotrace promotie nederland oid, toen de sscn, recent de fsn en de mrcn en nu ons aller Paul in eigen persoon. Tot nu toe allemaal behoorlijk vruchteloos dus ik ben echt benieuwd hoe Paul het voor elkaar gaat krijgen om die hordes aan thuisrijders naar zijn "Kampioenschap der Lage landen" te krijgen.

Voor mij is de winnaar van de FiaGt32 serie de officieuze en enige echte kampioen der lage landen.

Overigens zou ik ook even contact opnemen met JP van Rossum (kijk hier maar eens, die heeft namelijk notarieel een aantal titels in het slotracen vast laten leggen. Zou lullig zijn als je een advocaat in je nek krijgt, dat kan JP namelijk makkelijk betalen en daar is ie ook niet te beroerd voor.
Regretfully the mind is faster than the finger ...
0

Deel dit topic:

• (9 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Laatste »
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic